Lainaus:
quote:
Eli sj413 savuttaa käynnistyksessä. Pidemmän seisonnan jälkeen enemmän. Käynnistyy ja käy hyvin. Savutus vähenee/häviää n 10km ajolla. Puristuksia en ole vielä mitannut. Öljyä kuluu se. sitä joutuu lisäilemään (litra pari kuussa / <400km). Auto ei merkkaa alleen paikallaan seisoessaan, vaikka myös öljyvuotoa on.
Tuumin syyksi venttiilivarsien kumeja. Olisikohan oikeilla jäljillä?
Voiko kumit vaihtaa ottamatta kantta irti? Esim paineilmaa sylinteriin pitämään venttiilejä ylhäällä jne. Kelpaako motonetin kumit?
Kone on alta ja edestä öljynen. Veikkaisin kampiakselin etustefaa. Olisikohan oikeilla jäljillä?
Onko vaikea vaihtaa?
Note! This message was posted anonymously!
|
Mä vaihdoin 410 noi kyseiset kumit, ja siitä joutu ainakin irrottamaan kannen... En oo nähny tota 413 konetta, mutta voisin äkkiseltään veikata että jos siinä on vähänkin samallainen kansi - ni joutuu ottaa pois...
Jos ei mee... ni haetaan vauhtia