Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.09.2005, 14:44
Heze.R Heze.R ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 06.09.05
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Pajero pysy kyllä oikein mukavasti menossa mukana, tosin en oo ikinä ite epäillykkään Pajeron etenemismahollisuuksia kun oon nähny muutaman kerran kun kokenu kuski semmosta laitosta vie. Pajeron koneita haukutaan laiskoiks, mikäs fiilis jäi nyt ton viikonlopun jäljiltä jäikö voima uupuun jossain paikoissa?? Miltäs laitteen välitykset tuntuu, pärjäileekö letkassa hyvin koskematta kytkimeen??
Kyllähän siinä sitä puhtia oli kun vaan pistää sen nelivedon päälle. Ainoo vaan että ei se kyllä mikään tykki ole lähtemään paikoiltaan tuolla liikenteessä. Voimaa oli mun mielestä ihan tarpeeks ja pitokin oli mun milestä ihan jees. Ainoo mitä jäin kaipaan oli pikkusen enemmän tota maavaraa. Nyt tahto kokoajan noi panssarit osuu tuol kiviin. Ei siel kyl hirveesti semmosii paikkoi ollu mistä ei olis pajerolla perässä tultu.

Mutta täytyy sanoo että ajoin jotensakkin hyvin kun ajattelee että toi oli vasta kolmas kerta kun ajoin itse tai edes olin autolla maastossa.

Kaikin puolin mukava reissu. Ehkä jotain semmosta kosteeta tai suomaista maastoo olis enemmän halunnu. Nyt kun ei ollu kuin se pieni tehty pätkä mikä sinne sunnuntain tehtiin.

Pajero offroad
Nissan road faast
Dabomb ridefree
Up and GO!!
Vastaa lainaten