Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 13.09.2005, 13:15
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Huomenta jälleen. Vika on siis alipainesäätäjissä jotka mielellään ostaisin mutta kun täältä venäjän rajalta niitä ei löydy. Minullakin tyhjäkäynti välillä ryntäilee ja joskus ajossa tuntuu nykimistä .

KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI
Ahosensedältä voisi löytyä alipainesäätimiä. Tai Briteistä Esim: PaddockSpares, John Craddock ltd, FamousFour:
Distributor Vacuum Unit (tai jotain sinnepäin)... 50 puntaa jos muistan, kun itse niitä etsin (mutta en kuitenkaan sitten tarvinnut).

Onkos tuo tyhjäkynnin lisäilmavena varmasti kunnossa? Sekin voi aiheuttaa tuota ryntäilyä. Se kai noissa 3.9:ssä on ollut ongelmana useammin kuin kerran.
Plenum chamber stepper motor muistaakseni n. 50 puntaa


OT:t PAAVOLLE: Thermotime switch osallistuu kylmäkäynnistyssuuttimen toimintaan. Kytkee luullakseni sen viiveellä pois päältä veden lämmöstä riippuen.

Ja vaihda se rele. Mie vaihdoin! Eikös alamäkeen ryömittäessä olis näppärä, että bensansyöttö kytkeytyy pois? Mitenkä hä? Mie en tiijä.

-TimoV

EDIT: RimmerBrossin sivuilla (http://www.rimmerbros.co.uk/rimmer/l...ition%20System)näkyy olevan aika helposti nuo sytytyksen osat löydettävissä.
Vacuum unit = oliko se tämä joka sulta on mennyt. Siis jos letkusta imee, alipaine letkusta katoaa (kieli irtoaa letkun päästä nopeasti)
Vai se säätölevy (Pick-up base plate)? Vakuumi toimii, mutta säätö jumissa?


"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986

Edited by - TimoV on 13/09/2005 15:38:48
Vastaa lainaten