Näytä yksittäinen viesti
  #26  
Vanha 12.09.2005, 10:04
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

jeps. Kaikki tarkoituksenmukainen on kaunista, vaikka olisi susirumaa. Täytyy näköjään ruveta sulta kyselemään bertalla nykimisapuja... Viksun näköiset gummit.

Vastaa lainaten