Viestiketju
:
Lommosen Rankun tuunausta
Näytä yksittäinen viesti
#
26
12.09.2005, 10:04
turakki
Konkari+++
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
jeps. Kaikki tarkoituksenmukainen on kaunista, vaikka olisi susirumaa. Täytyy näköjään ruveta sulta kyselemään bertalla nykimisapuja... Viksun näköiset gummit.
turakki
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: turakki
Etsi kaikki turakki:n viestit