Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 12.09.2005, 07:37
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Se akselissa oleva laippa pitää ainakin aukaista, kumissa oleva lirstake on siinä välissä. Itse harkitsisin pyörän navan irroittamista "pöydälle" (raidetanko ja jarruletkut irti ja laipasta akseliputki poikki) niin saais rauhassa tutkia tuon suojakumin vaihtamisen, mutta sitten saattaa irrotuttaa perämurikan, jos tasauspyörästön lukitusholkki tipahtaa harukasta. Kuskinpuolella tuota ongelmaa ei ole, kun se lukko on lyhyemmän vetotikun puolella.

Räjäytyskuva etunavasta löytyy esim. http://koesters.dk/volvomanuals/PartCatalogue17.pdf sivu 29/31

Kerro sitten kokemuksen syvällä rintaäänellä, mikä on helpoin/paras/nopein tapa vaihtaa tuo murroksen suojakumi, mullakin saattaa olla homma kohta edessä, pieniä pintahalkeamia näkyy olevan ainakin kuskinpuoleisessa.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten