Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 10.09.2005, 18:56
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Jos LJ:ssä on vastaava kierroslukumittari kuin HJ:ssa, ei sen sovittaminen Hiluxiinkaan pitäisi olla mitenkään mahdotonta. Käyhän HJ:nkin mittari BJ:hin pienellä sovittelulla (muutama kuva sivun alareunassa):

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...age=5&ARCHIVE=

Tuo Bilteman mittarissa vaadittu W-napa on todennäköisesti sellainen, joka on yhteydessä ns. "keskimmäiseen kenttäkäämiin" - itsellä oli jonkun aikaa ihmeteltävänä norjalaisen Weman kierroslukumittari, mutta kun en viitsinyt lähteä purkamaan ja juottamaan ajossa olevan auton laturiin mitään, palautin sen.

Helpoimmalla pääset varmaan, jos käyt jossain autosähköliikkeessä juttelemassa, siellä tietävät varmaan parhaiten noiden laturien sielunelämän päälle. Jos isket irtonaisen laturin heille pöytään, sen W-liittimen kolvaus tuskin on mikään hirveän hintava operaatio, ellet saa tarpeeksi hyviä neuvoja sitä itse tehdäksesi.

Alkuperäiskunnossa olevaan vaparikoneeseen en tuota mittaria laittaisi, mutta näiden ahtopelleilyjen yhteydessä voi olla ettei 3B:n alukuperäinen ilmeisesti virtauksen rajoittamiseen perustuva "kierrostenrajoitin" taida enää toimia.

Vastaa lainaten