Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 24.01.2006, 20:58
chief:n Avatar
chief chief ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 255
Perusasetus

Miten rakentaa käsijarru


Do dii.
Elikkäs olemme kaverin kans rakentelemassa -79 cherokee chief:stä vähän parempaa
maasto kulkijaa. Laitettiin danojen tilalle volvon porttaalit ja tarkotus
olis että auto pysyy katsastus kelpoisena.
Volvon rottelossahan oli ns.käsäri siellä kardaaniakselissa joten taka-akselilla
ei siis oo minkään valtakunnan käsäri vimpaimia.
Helpoin homma olis tietysti laittaa jarrusylinteri takapiiriin vaan kun ei taija
kats.mies tykätä siitä hyvää jos käsäri on nestevetonen.
Kysymys kuuluukin että miten olis helpoin/paras tapa tehdä kasäri kyseisiin aksuloihin
jotta autoa vois ainakin käsärin puolesta viedä kats.konttorille?.

Ei varmaan riitä että autossa on automaatti loota ja siinähän on park (P) asento.

Oisko kellään hyviä ideoita

niin ja toinen asia. mistä kyseisiin portaaleihin sais vähän paremman näkösiä
vanteita ku ne omansa. Pulttijako on joku helevetin iso ja 8 pulttii








Edited by - chief on 24/01/2006 22:15:10

Vastaa lainaten