>Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös ennenkin suomessa ollut vapaampaa auton rakennus?
Sai olla isot renkaat ja kunnolla korotettu??
Mikä perusteena että nykyään ei enää saakkaan??
Nyt kun ollaan EU:ssa niin eikös lakien pitäis olla yhtenäisimpiä? Kumma homma kun suomessa pokkeuslupia vähän joka aiheessa..
Autojen maahantuonti..Verotukset...Rakentelut...
MIKÄ MÄTTÄÄ??<
Isukki kertoi että ennen oli kaikki paremmin. Laivat oli puuta ja miehet rautaa. Ennenvanhaan ei tarvinnut käyttää turvavöitä ja sai ajaa täysillä maantiellä. Aika vanha vaan ei koskaan enää palaa, taidan mennä Hakaniementorille ostamaan...
>Käsittääkseni ruotsissa ei ole 150millin nostorajaa, venäjällä nyt saa ajaa vaikka korotetulla ruohonleikkurilla jossa ei ole edes jarruja, viro latvia liettua ei rajoituksia. Virossa saa 16 vuotias ajaa autolla jos isukki istuu vieressä ilman mitään lupia (toisin kuin täällä) Norjasta en osaa sanoo...Jenkeissä, espaniassa, italiassa ei rajoituksia (ei nyt varsinaisesti kuulu asiaan mut kuiteski..)
isukki toi pikkumopon espanjasta jolla saa ajella siellä ihan missä vaan.. yllätys että suomessa ei kyseisellä mopolla saa ajaa missään...
On tää ihan naurettavaa holhousta. Näin pieni maa mistä +90% taitaa olla maalaiskuntaa ja vielä jaksetaa nipottaa liian isoista renkaista ja auton rakentamisesta. Kaikki kiva kielletään. Ilmankos suomessa niin masentunutta kansaa onkin..<
Niin ja sitten yhtenäistetään lakeja Eu:ssa. Mitä lakeja? Poimitaanko niitä sieltä ja täältä mikä sitten kuulostaa mukavalta? Eu:ssa ei vieläkään ole eikä tule olemaan vuosiin yhtenäistä lainsäädäntöä. Kaikilla jäsenmailla on tietenkin omat "pokkeuslupansa". Norja,Venäjä ja Jenkit muuten harvinaisen huonoja esimerkkejä Eu-maista
Yes, 90% on ehkä maalaiskuntaa mutta 90% prosenttia Suomalaisista asuu siinä 10% läntissä. Voit illalla ennen nukkumaan menoa kysäistä isukiltasi miksi Espanjan mopolla ei saa ajaa Suomessa, Miksi Venäjällä ihmisellä ei ole niin väliä ja miksi et saa asentaa leikkiautoosi isoja renkaita.
>Yksinkertaisesti näillä verotuksilla ja hinnoilla ajan ihan just semmosella autolla kun ite haluun. Piste.<
Sähän olet siitä mainoksesta:" Minä,minä,minä,minä......"
T:KeravanKolli
Note! This message was posted anonymously!