Viestiketju: Rangen fläpperi-ECU
Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 29.08.2005, 17:52
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Jees, matolaatikko oli paskana, missä on mun 5½ millin kuusiokoloavain, kolvi kuumaksi, varulta vauhtia MS-suunnitelmien toteutukseen...

Ei toimi:



Toimii:



Kiitoksia Arille vianetsinnän nopeuttamisesta!

-Paavo

PS. tuolla olempänä oli siis vanha kuva, tässä auton nykytilaa:



Etuakselikin on jo nipussa, mutta kuva on tässä oikeastaan tuon punaisen remmin takia, helpottaa muuten erittäin paljon noiden etunapojen kanssa värkkäämistä, kun ovat himpun painavat ainakin mun voimille yhdellä kädellä punnertaa kohdilleen ta pitää kohdillaan ja toisella pyörittää pulttia kierteelle. Kahdestaan paljon helpompaa ja nopeampaa, mutta jos vaimo tai kaverit ei ehdi auttaan ja penskat on vielä liian pieniä, niin sellaisella pienellä halpis-hallitunkilla öljynpoistopropusta (tunkin kuppi pysyy hyvin sen propun kohdalla vaikka vähän kallisteliskin) korkeus soppeliksi ja tuolla remmillä sitten säädetään sisään/ulos kallistus ja/tai se kuinka paljon napa tulee ulospäin. Napa yhdistyy porttaalilaippaan yksinkin ihan kohtuudella, ei tarvinnut edes kiroilla. Raidetanko (tai jarruletkut) pitää irroittaa että vetareita saa niin ulos että perämurikka lähtee irti.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten