Viestiketju: Ratsia Kehä III
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.08.2005, 16:57
mettäsika:n Avatar
mettäsika mettäsika ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: lahnaniemi hirvensalmi, Finland.
Perusasetus

muutama vuosi sitten olin käymässä savonlinnassa käymässä, siinä tapasin yhden kaverin jonka kanssa ajeltiin ilta kaupungilla. myöhemmin yöllä sitten lähdettiin kahdella autolla kaverin talolle ja tietty innostuttiin painamaan sitä kaasu pedaalia ,nopeutta oli varmasti välillä 130 tietämillä ,nooh mentiin kaverin talon pihaan niin poliisit hyökkäs pihaan perässä ja hirvee huuto . mitäs varten tuolla lailla ajetaan kun ei meinattu perässä pysyä. tultiin volkkarilla yli 100km/h ja te menitte karkuun ... no sitten istuttiin maijaan ja tutkassa oli lukemana 80km/h kaveri kysyi et kumman lukema toi on niin poliisit siihen että tämän opelin (minun). kaveri kysyi: paljonko minulle saitte . niin poliisi ei ollut saanu kaverille tutkaan lukemaa. poliisi sanoi: maijan mittarissa oli välillä 120 ja te menitte karkuun . johon kaveri tokas että maijan mittarihan on nyt nollassa . poliisit naamat punaisena sanoi että niinhän se on ja kirjoitti mulle sakot siitä 80km/h ja kaverille ne vaan sano et me tarkkaillaan sua

kimmo
Vastaa lainaten