Viestiketju: Rangen fläpperi-ECU
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 29.08.2005, 13:21
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

se MS-pläni on mallia laajakaista-happianturi helpomman säädettävyyden takia. Mutta sitten kun taulukot on hieronut kuntoon, niin ei mahdotonta että siirtyisin käyttämään kapeakaistaista anturin rikkoutumisriskin takia, mutta pitää ensin selvittää noiden antureiden hinta-erot, laajakaistaisessa kun maksaa se ohjain(kin).

Suorasytkä olis pop, ja varmaan tuota perinteistä (tosin kärjetöntä) vettä kestävämpi ja paremman kipinän antava vaihtoehto, mutta osien hinta, työn määrä ja saavutetut edut ovat varmaan vielä pitkään harkinnassa, eli ekaks "squirttaan" vaan polttoaineen annostelun. Jostain pitäis saada myös ajoitustietoa sytytyksen ohjaamista varten, enkä oo vielä varma miten se kannattais rangessa toteuttaa.

MS-projektiin kaivattaisiin (rikkinäisen) ECU:n kuoria ja varsinkin siinä kuoressa kiinni olevaa liitintä.

> Oliko sullakin flapperivehje? 3.5EFI, '88 vai?

Jep, 350 tuhatta mittarissa. Tässä kuva kolmen vuoden takaa, ekaa kertaa poissa tieltä:



-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten