Helpoimmalla selviät, kun lyöt sen kiinni toimivaan autoon ja vertaat toimintaa siihen autossa kiinniolleeseen ECUun. Meitä tässä muutama mittaili 4CUta ja päätyi sitten tekemään boxin tinaukset uusiksi. En tiedä muista, mutta minulla matolaatikon ongelmat katosivat tuolla tinailulla, eivätkä ole palanneet. Ja siitä kun edellisen kerran jotain tinailin oli sentään yli 15 vuotta - yläasteella, eli tunariltakin onnistuu!
Flapperi itse antoi minulla kummallisia lukemia - ne siis poikkesivat noista manuaalin arvoista. ECU taas oli mittausten mukaan ok, mutta ongelmat hävisivät yhtäkaikki piirilevyn tinailulla. 1½ tuntia töitä ja auto pelittää kuin uusi. Sitä ennen se temppuili vaikka miten, tästä on pitkähkö keskustelu tässä foorumissa. Löytyypi söörtsillä.
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
|