Kiitoksia kaikille vastauksista!
Sitten olis vielä lisää ihmettelyä eli selventäkäähän nyt tarkemmin vielä tuon kitkalukon toimintaa.
Pitääkö se nyt sitten yhtää mitää vai?
Eli mä olen rakentamassa Mk3 Capria kesäcruisailuun ja olis kiva jos vois ajaa välillä kylki edellä niin sanotusti.
Tää vaa siksi et kyllähän joskus isoa miestä leikityttää

On vaa kovasti helpompi viedä autoa eteenpäin jos molemmat pyörät pitää yhtä hyvin tai sit sutii yhtä nopeesti.
Voi myös ehdottaa jotain muuta lukollista perää, jolla olis suht halpa hinta ja 4.0-4.5 välitys.
Toi 2WD Hiacen 4.3 välitys olis muuten just aivan nami mun tarpeeseen ku autoon tulevassa lootassa on tosi pitkä viitosen välitys.
Niin juu ja mä olen kanssa kuullut, että ton Hiacen lukkoperän pitäs kestää helposti 300+ heppaa.
En oo mikää merkkifanaatikko vaan haen hyvää kombinaatiota ja hintalaatu-suhdetta.
Caprin omat lukkoperät kun on Suomessa kananhampaitakin harvinaisempia ja hinnat on pilvissä jos jostain sattuu löytyy.
Ja sit viel parit kyssärit:
1. Onkos kukaan tehnyt Hiacen perään levyjarruja? Iso jopiko? Mitkä osat? Koneistuksia? Kuvia?
2. Löytyykö foorumilaisista innokasta perän remontoijaa / säätäjää? jjtp?
- Tämä siis jos satun tollaseen Hiacen perää kallistuun niin olis kiva saada se kavennuksen jälkee hyviin säätöihin välysten ym. suhteen.