Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.08.2005, 08:35
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

1. Suomen Hiasteilla on ajettu niin paljon, että voiko sanoa varmuudella, että siinä on orggisperä? Perähän ei ole ns. oikea lukkoperä, vaan siellä on kitkapakat, jotka pitää kuluneisuudesta riippuen mitä pitää. Hiacen lukottomaan perään on mahdollista laittaa lock-right tai vastaava oikea lukko, mutta siihen vaaditaan koneistusta.
2. Mututiedon perusteella 4 wd malleissa olisi ns. löysempi kitkalukko. Ei ole 100% varmaa.
3. Takavedossa on viisipulttinen vanne ja nelikossa 6-pulttinen, sama kuin kaikissa maastureissa. Välitys oli takavedossa 4,3 ja nelikossa tiuhempi.
4.Takaveto-Hiasteen kitka on tiukempi kuin nelikoiden, eli Lj, Hilux ja 4wd-Hiaste. Kai siitä kitkasta jotain hyötyä on, mutta en usko, että sutii asfaltilla kahdella pyörällä.
5. Möin lukottoman perän tossa 100€:llä, eli ei ole hinnan kiroissa.
6. Varmasti joltain.
7. Veikkaus 100-200€. Veikkaus, koska ei ole itellä sellasta myyrä.
8. No toi jjtp:hän niiden kanssa on touhunnu.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten