Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 27.08.2005, 08:12
Big-Willys Big-Willys ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.05
Sijainti: Vantaa
Viestit: 128
Perusasetus

Hyvä hyvä pojat! Asiallista kommenttia! (muutamaa lukuunottamatta mutta minkäs teet..)
Laitan itsekkin pari näkemystä. Ensinnäkin ns. ilokaasu moottorin rakentaminen ei ole niin kallista kuin tehdä saman tehoinen motti vaparina, tietenkin jos pysytään kohtuuden rajoissa niitten kaasujen kanssa. Pauli tossa sanoi että rengaskustannukset ovat kovemmat, no en tiedä mutta enemmän päänvaivaa aiheuttanee se fakta että tosiaan nykyiset stanut ajavat sen jälkeen niistä paikoista mistä specialit menee nyt eli koko helvetin auto joutuu paljon kovemmalle. Ei välttämättä suuria kustannuspoliittisia seurauksia, mutta ei tarvitse lähteä koittamaan vaikka esim. v-8 lj:llä tai muulla lievästi riivatulla kapistuksella. Saattaa tulla aika paljon romua. Oma mielipiteeni ns. suomiluokasta on se, että katsellaan mitä ruotsin ja norjan pojat tekevät asian suhteen. Puhuin Hassen kanssa ja sanoi että tod. näk. ruotsissa tullaan siirtymään kolmeen ryhmään mikäli laparengas asia menee läpi eli kesympi stanuluokka kansallisella tasolla toimii treeni, testi ja ponnahduslautana nordic cuppiin.
Lisää kommenttia, soturit!

Nobelin rauhanpalkinto sille, joka keksi ilokaasun!!
Vastaa lainaten