Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.08.2005, 09:22
finvalp finvalp ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 23.04.05
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

Laa Laa : "Mielestäni vinssi on edelleen parempi vaihtoehto. "

Olen samaa mieltä jos haluaa värkätä monimutkaisempaa ratkaisua .

Jokainen voi tilata vaikka rajan kopterin nostamaan jos persaus kestää.
Jos luit viestiketjun sait varmaan slvän tarkoitusperistä johon tätä
prototyyppiä kehittelin ELI hätäavuksi kiinni jäädessä ; Eikös vinssikin ole sitä varten ?

Ihmetellyt olen jonkin verran miksi autoja pitää vetää suon ylikin jos sen voi kiertääkin tai
ajaa yli oikeasta kohdasta. Jos haluaa oikein paljon vinssata voi moottorin ottaa autosta pois
niin vetää vaikka puuhun roikkumaan (niin kai joku ihmetyyppi oli tehnytkin ).

Tällä laitteella se ei valitettavasti onnistu .

Kilpailutoiminta ja jänkäsafarit on eri juttu niitä varmaan LaaLaakin tarkoitti kritiikissään.

Itse en ko toimintaa harrasta tarvitsen hinausapua vain tositilanteessa ,
jolloin muuta vaihtoehtoa ei ole ja arviointikykyni tien kantavuudesta on pettänyt .

Eilen tosin ajoimme laitteen upoksiin tarkoituksella ja laite toimi erinomaisesti yli
odotusten . Käytössä on etu ja takapää sekä molemmat puolet molempiin suuntiin .
Itsepä en moiselle jängälle aja missä hinauspistettä ei ole .

Kuten aiemmin kirjoitin kalareissulla tai kelirikon aikaan uskompa ko laitteen pelastavan
monesta pälkähästä .

C03 ei vinssiä paljoa tarvitse mutta kiinni jäädessään painaa mokoma sen verran ettei useamman
rieskan syönti auta asiaa .

Lopuksi korostan että ko laitteen käytössä (kuten muidenkin hinauslaitteiden) maltti on valttia
Esim sivuttain veto on niin kova rasitus akselistolle (kaikki tuennat suunniteltu 99.9%
eteen ja taaksepäin kohdistuvaan rasitukseen) etten moista antaisi kalustolle tehdä
jos omistajan osassa allekirjoittaneen nimi lukee . Mieluummin käännän auton vaikka paljain
käsin kuin annan repiä miten sattuu .

Vastaa lainaten