hei ! eipä oo kukaa vielä ehdottanu chevyy 6.5td pikup 4x4 tosin dodge olis parempi/myös kyllä hinnaltaankin... kaverilla on just tollanen yllä oleva mörkö on muuten äijä peli eikä voima lopu!! nii chevystä kuitenkkii oma kohtaset kokemukset hyvät mulla oli 95 vuosmalli picup profiilissa muutama kuva muistaakseni alimmainen kuva jossa pajero trailerissa ja kelkka lavalla eikä muuten puutunu mäkii! muistaa vaan vaihdella muuntimen öljyt usein niiku koneenkii ja jos paljon vetää nii pistää isomman lauhduttajan laatikkoon ja ilman muuta ei vedä yli vaihteella!! kulutus n20l sadalla kyseisellä kuormalla oman shevyn myin keväällä kun ei enää tuu paljo ajoo eikä vetoo on muuten jonku verran halvempia ku dotsit ja halpa yllä pitää ei auto veroo ku on kuormuri tiiseli vero 140e/vuos vakuutusta en just muista mut ei paha.. sit muuten sivu seikkana hauska juttu toi ajokortti HUOM pitää olla iso E jos vetää kuormurilla mut B ja e riittää norm maasturilla

!! auto oli mulla 2v ei mitää ongelmia ajettu 260tkm kun myin olihan siihen aijemmin laitettu syöttöpumppua parikertaa (kuulemma niitten ominaisuus) jotku puhu et laatikot on paskoja mut paskat!!! (sitä paitsi MUN MIELIPIDE autot on yksilöitä siinä vaiheessa kun puhutaan käytetyistä vehkeistä) tojotalla ajan tällä hetkellä ite lj70 aikasemmin ollu hj60:siä ei ainakaa sellasta ilman turboo noihi hommii.. hj61 en sulkis pois jos vaan löytyy hyväkuntonen puhtia kuulemma on en sit tiiä saahan sitä ruuvattua... =) mut iso vero ellei huoltoauto 600e:kin saapaljon kiisseliä.... kantsii miettii