Hieman jämäköityi ja tulipa ruuvattua etupää samemmalle tasolle
takapään kanssa. Alkuperäiset sauvat olivat molemmat hienoisesti
vääntyneet, normaalia?
Melkein yhtä paljon vaikutti edellisten iskareiden vaihto
kaasullisiin kybeihin kuukausi takaperin. Kokonaisuutena olen
kyllä enemmän kuin tyytyväinen ja on pakko liittyä Australian
poikien tekeleiden suosittelijoihin.
Olis ehkä pitänyt ottaa eteen korkeapainekaasut (100 %
katukäyttöä). OMEn omat nitrochargerit tuntuivat kyllä aika
löysiltä käsivaraisesti kokeiltaessa; ovatkin tarkoitettu
maastoon. Ja hintaakin niillä 2x Motonet.
Ainakin Kybin peruskaasutakaiskareilla oli liikematka muutaman
sentin enemmän kuin Nitrochargereilla. Edestä ei tullut mitattua.
Sauvojen paikoilleen laittamisen jälkeen ajoin parikymmentä
metriä ja sitten säätö. Laitoin vain muutaman sentin
"ulosjoustoa" ja 50 km ajon jälkeen etupää oli hakenut ryhtinsä
ja ulosjoustoa olikin jo kuusi senttiä eli juuri se mitä OME
suosittelee. Näin katumiehenä taidan vielä väännellä..
- heellurei ja onnikiideon -
|