Lainaus:
quote:
Mitään varmaa tietoa tästä ei ole, mutta pähkäillessäni omaan nissaniin tota korotusta
törmäsin juuri tuohon joustojen loppumiseen (kumityynyt ottaa kiinni tukivarteen)
Erillisjousitetussa autossa ainut järkevä ratkaisu lienee korotussarja jossa ylätukivarsi on toisen mallinen ja sallii suuremmat liikkeet. Linkistä löytyy Nissanin ratkaisu asiaan. Nuo korotussarjan tukivarret ovat myös pidemmät, jolloin kulmat pysyvät kohillaan.
Jos jollain löytyy parempia vaihtoehtoja niin neuvoja otetaan vastaan.(KC on edelleen liian lähellä tonttia)
http://www.purenissan.com/d22_control_arms.htm
|
Yks helppo ja kai toimivakin ratkaisu vois olla "low profile bump stop" eli matalemmat joustonrajoituskumityynyt. On vielä olemattomampia ultra low -versioitakin). Esim. Energy Suspension tekee niitä, myös Nisukkaan. Pientä juttua esim:
http://jadcock.oldsgmail.com/nissan/suspension.htm
http://www.energysuspension.com/pages/bsp2.html
http://www.off-road.com/toyota/tech/poly_vs_rubber/
http://www.nissanperformancemag.com/...03/pathfinder/
Lainaus:
quote:
Auttakaa nyt tyhmää mulkkua ja linkatkaa tänne joku kuva tuosta vääntösauvajousituksesta. Mikä tuo oikein on??? vääntäkää tyhmälle rautakangesta!!
|
Kato vaik noi tossa ylempänä niin tiedät.
Edited by - -MaTTi- on 14/08/2005 18:42:01