Lainaus:
quote:
Terves.
Lapland Trophystä tarttui mukaan muuan kiertokanki/mäntävikainen 2L moottori. Hämmästyksekseni huomasin, että kyseisessä lohkossa on männähelmojen yljysuihkutusputket paikoillaan. Itse olen aina ollut siinä uskossa, että merkittävin ero 2L ja 2L-T -mottien lohkoissa on juuri tuo öljynsuihkutus siten, että turbottomasta 2L motista se puuttuupi. Ei näytä puuttuvan. Eli onkos nyt sitten niin, että ei muuta ku kone kasaan uusilla palikoilla, LJn kansipahvi ja joku mikälie turpo ihan itse nakerrettuun pakosarjaan kiinni ja motti tulille???
Kertokee viisaammat. Tämän tiedon olisin varmasti voinut onkia soittelemallakin, mutta puhelinlasku vetelee jo uutta perskohtaista ennätystä.
Kiitos ja Anteeksi, sillä luulen, että tästä aiheesta voipi jo topikki ollakin, mutta jos on, niin linkittäkää vaikka.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com
|
Elä hyvä mies säre turbolla sitä konetta. Itse laitoin aikoinaan 2-L moottoriin turbon ja 20 000 km jälkeen oli koko motti paskana. 2-LT moottori on kasattu erilaisella kannella. kampiakselilla ja kiertokangilla. Lohko on lähes sama mutta siihenpä ne yhtäläisyydet sitten loppuvatkin. Itselle laitettin sitten hajoamisen jälkeen samaan lohkoon 2-LT koneen kansi, kampiakseli, kiertokanget ja männät. Vasta sitten alkoi kestämään. Kyseessä oli LN65 Hilux. Uudempia LN110 Hiluxeja olemme turbottaneet 2 tai 3 kpl ja niissä ei ole ollut ongelmia koneen kestämisen kanssa. Jälleen anonyyminä TML (tunnukset häveissä, voisko ylläpito jelpata?)
Note! This message was posted anonymously!