Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 06.01.2006, 11:20
Range-79 Range-79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.05
Sijainti: Finland
Viestit: 174
Perusasetus

Rangen keskimmäinen tasauspyörästö.


Kumpi parempi vanha vaiko uusi keskimmäinen tasauspyörästö systeemi?
Onko kokemuksia?
Vanhemmassa systeemissä pääsis eroon ainakin noista hammaspyöristä.

Etukardaanin puolella hammasratas sorvannut pesäänsä ja yhdestä hammaspyörästä oli enää paineprikan rippeet enää jäljellä. Joten ei ihmekkään että kuului rutinaa koska hammasrattaat ottivat enää päistään kiinni toisiinsa.


Range Rover 3,5 V8
MB 250/6
Volvo 740 2,0 TIC
Fiat Uno 1,0

Edited by - Range-79 on 06/01/2006 11:21:12

Vastaa lainaten