Viestiketju: Millainen kannettava ?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.08.2005, 18:10
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mä oon ite miettiny sitä, voisko autoon asentaa kiinteästi koti-pc:n esim penkin alle ja sitten vaan kiinteästi näppis ja tft-näyttö johonki kiinteään/kääntyvään telineeseen .Olis joutilaana nurkissa tommonen kikanen pentti kolmonen mistä vois rakennella paketin ku vaan tietäis miten kestää kovot tärinää ja miten virransyöttö yms.. Mitäs mieltä on sivuston bittinikkarit..?

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
No mikä ettei voisi tehdä. Kovalevyksi kyllä ottaisin kannettavan 2.5" levyn kun ne on varmaan vähän paremmin suojattu iskuilta ja tärinältä. Pitäs rakentaa johonkin snadiin koteloon ja pikkupowerilla niin vois tulla hyväkin. Itse en tollasta ehkä penkin alle laittais vaan pikkasen korkeemmalle vesivahinkojen takia. Töissä kuolasin viime viikolla kun kävi fin-idn mies esittelemässä trukkipäätteitä. Olis vaan ollu aika perkuleen kaalliita...

AARGGH! Nyt iski visio 17" litteestä näytöstä bjn kattoon asennettuna... Mahtus vähän isompi kartta kehiin.

www.G-69.tk - www.pahama.com

Edited by - mikjus on 08/08/2005 19:12:36
Vastaa lainaten