Tuo Käyttäjän ex-Bertta on rekisteröity Suomessa vuoden 83 puolella,mutta lähtenyt tehtaalta jo edellisenä vuonna...tiedoksi vaan....
Eihän noissa Bertoissa sinällään ole mitään pahoja lastentauteja esiintynyt,mutta KAIKISSA on nyttenmiten enemmän tai vähemmän Suomessa jälkiasennettua korroosiota vähän siellä sun täällä.
Tosin Jappanilaiset insinöörit ja insinöörittärethän suunnittelivat maastureille maksimi-iäksi kuusi(6) vuotta!! (muut kinnerit 3 vuotta ja paaluun)
Kukaan ei märissä ja villeissä unissakaan kuvitellut että jossain kaukana Pohjolassa porukat pörräilevät 20-30 vuotta vanhoilla Nipponinmaan kulkineilla....ja suurin osa(???!) onnesta soikeana...
Huoltovinkki Berttaan: Se runkopalkissa oleva veden-eroitin-kuppi kannattaa tyhjentää kakasta 350 tuhannen kilometrin välein. Muuten kone sammuu yllättäen.Tiedän kokemuksesta....
Cruiseri: hyvä peli,niit ol vähä talvisovas...
http://www.slck.net