Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 03.08.2005, 23:16
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Moi!

Tulin juuri tulin autojen alta korjaamasta. Ei riitä aika eikä raha jenkkien korjaamiseen,,,,,,,,,

Tosiasiassa hyviä laitteita! Osta ehdottomasti, jos on mieltymystä jenkkiin.

Tyyppiviat " halpoja", eli samoja kuin muissakin 80-90-luvun jenkeissä. Eli kun tulee kilometrit täyteen tulee korjattavaksi seuraavat asiat: bensapumppu, laturi, startti.(Blazerissa vikana myös takalasin toimininta). Osia saatavilla melkein mistä vain, eivätkä hinnat ole pilvissä.
Moottori on perusvarma, samoin jakolaatikko 208 ja vaihdelaatikko. Lisäksi ulosotto on kaikissa suomeen tuoduissa keppivaihteissa ruiskuissa (verojen takia), joten saat mekaanisen vinssin autoosi .

Metsäkäyttöön huonoa on 10-pulttinen taka-akseli,(siis alkujaan kaikissa ruiskuissa), max 35" RENKAAT. eLI JOS 35" ei riitä, taka-akseli vaihtoon väh. 12 pulttiseen. Myös auton koko on tietenkin metsässä miinusta, Blazerit tahtovat kaventua metsässä keskeltä....... Laatikko toimii siinä missä tojotankin. Lisäksi ykkönen on tiheä ryömintävaihde. Ja kykin on metsässä joko pohjassa, tai sitten siihen ei kosketa jalallakaan. Näin käytät kytkintä oikein.

K 5 koppaisen tietokoneboksi on hanskalokeron takan hyvin suojattuna, joten saat käytännössä upottaa autosi miltie konepeltiin asti, että saat kasteltua tietokoneen.(siltikään boksi ei välttämättä kastu) Ei siis ole mitään pelättävää sähköjen puolesta, kunhan kone ei saa litratolkulla vettä ilmanputsarin kautta.

Ja kyllähän noita jenkkejäkin näkee metsässä joskus ihan tositoimissakin, ei kaikkien tarvitse ostaa tojotaa tai suzukia?
Joten mars kaupoille.



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten