Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.08.2005, 09:14
tug3 tug3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Kello-koski, Finland.
Perusasetus

Pelti ei mitään maksaisikaan, mutta ikävä kyllä, kun puhutaan tarttuustyöstetystä osasta koneen tai voimansiirron sisustaan, niin sillon ei sama osa käykään pikkukärryyn ja katutraktoriin. Ja tässä se hintaero sitten iskeekin.

Vaikka Jenkkilässä Jeepillä ajaa vain homot ja perheenäidit, niin ainakin täällä perä-härmässä Jeepillä voi ajaa vain "rahamiehet" (tai rahahenkilöt). Sen verta Jeep-lisää niissä osissa on - ainakin kun vertas erääseen nousevan auringon maan tuotteeseen, jonka omisti aikaisemmin. Lisäksi käytettyä osaa on aika vaikeeta tähän merkkiin metsästää, kun autokanta on sen verta pieni, ja sekin vähä tuotu 90%:sti Saksasta parin vuoden sisään. Mitä taas työn hintaan tulee, niin sen oletan olevan sama - ainakin kunnon työllä. Itse en ole tettänyt, joten omakohtaista kokemusta ei ole.

Mitä taas polttoaineen kulutukseen tulee, niin tottakai seuraan sitä. Jo senkin takia, että lisääntynyt kulutus on merkki alkavasta ongelmasta. Säästää aika merkittävästi aikaa ja rahaa, kun vaihtaa vaikka Jeepin taka-akselin laakerit ENNEN kuin ne syövät takavetarit ja alkavat pitää ääntä. Mutta se mitä minun Jeep syö minun ajotavallani ei kerro mitään jonkun muun Jeepin kulutuksesta, toisesta kuskista puhumattakaan.

--
Mitä eroa on Jeepillä? - Sitä mutasempi, mitä pörisee!
Vastaa lainaten