Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.07.2005, 10:34
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.381
Perusasetus

Saattaisi sopia yhteen toiseen juttuun, kiinnostaa siis. Omat 6x16:t on vielä sen verran hyvässä maalissa, ettei viitsisi niistä alkaa rakentamaan, jos olisi edulliset ja sopivat projektivanteet.

Minkälainen keskiölevyn muoto ja aukotus niissä vanteissasi on, eli saisiko niihin uuden venareiän ja tubeless-venttiilin pystyyn tuohon allaolevassa kuvassa näkyvään kohtaan, missä seisoo 6x16-vanteessa M10x70 pultti? Pultin varsi on kiinni vanteen aukossa ja jarrurummussa ja seisoo lähes pystyssä.



Kyllä se tietysti voisi olla pystyssä ulkopuolellakin, kunhan sen saisi väistämään beadlock-kehän jotenkin kätevästi. Jarrut ja nivelen päät on sen verran kaukana, että pultin osoittama venttiilin uusi sijoitus toimisi, kun vähän nakertaisi kaarta venttiilin juurelle keskiölevyn reunaan hitsaamattomaan kohtaan. Takarumpu on tässä vanteiden kannalta tilaa vaativin ja siitä ylempi kuva on.

Kuvan 6x16 mankelit on offsetiltaan mitattuna noin ET0 - ET+5 ja keskiölevyn muoto sivultapäin on tuollainen:




Vastaa lainaten