Viestiketju: Porttaalivolvot
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 26.07.2005, 20:30
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Viestit: 645
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos alkais kikkailen näillä ZF s5-18 laatikoilla niin tekisin seuraavaa.

Eli ekaks muutos 5 vaihteisen, eli S5-18 malliin.
Sisuskaluja uusiksi niin että 1 vaihde Iveco dailystä, sen välitys on
6:1, eli sopiva ku vakio on 3,85:1, sitten 5 vaihde Maserati
bi-turbosta, siinä on vitonen muistaakseni jotain 0,7 ja risat :1
sitte muut valikoiden tuolta väliltä niin johan kelpais pörryyttää!
Tuon pitäis olla teoriassa mahdollista, vain kuorissa/kiinnitys
korvallisissa on eroja. Erot on täysin mutua mutta yks ZF'än rassaaja
kyllä vakuutti että sisuskalut pitäis mennä ristiin ku kyselin
tällasta visiota...

Kaikissa nuissa on sama loota, hauskinta on että Bedfordissa (olisko
se Bliz tai muu sellanen) ja Maserati Bi-turbossa on sama ZF'n aski,
sama siis ku Volvossa

***********************
*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...

Lainaus:
quote:
Tossa projektissa varmaan se "helpoin" osuus on löytää toi Maseratin loota!


Edited by - IironSika on 26/07/2005 17:44:25
Ei ku pelkät rattaat+ akseli varaosana
En todellakaan tiedä josko tollanen onnistus mutta... mutta....

Jos joku tekee mulle Volvon FD51 jakolaatikon pikkupuolen >4:1 välityksillä niin korvaan sen oikeasti tuntuvasti.
r:tahtoo tiuhemmat välitykset (Arpoo, josko 38,5 tai 37 alle...)

***********************
*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...

Edited by - Scout on 26/07/2005 21:31:26
Vastaa lainaten