Lainaus:
quote:
Ahaa... BlackZ onpi täältä nurkilta. Pitäskö joskus juoda kaffet ja katella mitä ne koneet on syöny. Mulla ois tota V-kusikkaa ja kasikkaa. Kasikka tosiaan vaatis ehkäpä pienemmän kaasarin. Mutta kun ois Tbi kilkkeet ni miksei.
niin ja siihen suikkeliin...
Itselläni oli ihan selkeä linja suitsalle.
- 4,3L V6 Tbi virikilkkeillä
- Th400
- Volvo porttaalit
- 39,5/18 Boggerit
- kaaret,
- kupit
- jne
Riittävästi ja ehkei liikakin jerkkua Offroad käyttöön. oikea saundi. Edullinen.
Foffivehettä on turha alkaa rakentaan pikkubudjetilla ja ilman riittäviä taustajoukkoja. Tee koneesta peruskestävä. ja tekniikasta luja. keveyden ajoneuvoon saavutat pitämällä oman ja apparisi vyötärönympäryksen kohtuullisena = helposti yx sata kiloa.
"joka toisella kuoppaa kaivaa...
...ja lukoilla yli"
|
Miksei sitä vois kahvitella ja ihmetellä joku kerta!
Joo kaverilla (Salpa, täältäkin tuttu) oli kans joku BJ hojota ja siinä chevyn 4.3TBi V6 ja kyllähän tuo kulki ihan riittävästi sellaiseksi. Tuohon 4.3:een vaan ei löydy niin hyvin palikkaa kuin esim. 350:een, mutta onhan siinä vakiona jo n. 160hv ja jotain 320Nm joten kait silläkin jotenkin pärjää maastossa. Kaasariksi jos sellaisen muuttaa (TBi on 2-kurkkuinen 2-pisteruisku -> huono tehojen kannalta), peltisarjat ja vähän virinokkaa yms. niin päästäänkin varmasti jo yli 200hv:n ja varmastikin pienelle autolle riittäviin vääntölukemiinkin. Ja ei varmasti vielä tule kovin kalliiksi.
CHEVROLET CAMARO IROC-Z 350cid TPi + TH700 1986
http://students.oamk.fi/~t3pija00/camaro/camaro.htm
GMC JIMMY SIERRA CLASSIC 4X4 350cid + TH700 1984
http://students.oamk.fi/~t3pija00/gmc/gmc.htm
Edited by - BlackZ on 21/07/2005 19:26:15