Mielestäni V8:n käytös offi vehkeeseen olisi parasta mahdollista, vääntää tyhjäkäynnilläkin jo ihan tajuttomasti ja se voima on koko kierrosalueella (vääntökoneessa n. 1000-5000rpm) tasaisen tappavaa, riippuu tietenkin nokasta yms millaiseksi tuo käyttökelpoinen kierrosalue muodostuu.
Tuollaisen turbotetun neloskoneen ongelma tahtoo olla, että tyhjäkäynnin tuntumasta ei löydy juuri mitään ja korkeammilla kierroksilla sitten tulee kunnon "tehopiikki" ja sitten vasta mennään. Tässäkin olisi viisaampaa käyttää mekaanista ahdinta, esim. Paxton tai Pro Charger. Ovat ainakin pelissä mukana jo alhaalta asti eikä varsinaisia "piikkejä" tule.
Mutta varmaan oleellista olisi tietää, millaisia tehoja sinä Juuso oikein kaavailet siihen laitteeseen..? Sillä on nimittäin aikas paljon merkitystä konetta mietittäessä. Jos haaveena on tyyliin vain 200hv, niin ei sitten ehkä kannata alkaa kasia laittamaan, sen tehon saa kohtuu rahalla muistakin koneista (tosin V8:n ääniä ja tyyliä ei saa).
CHEVROLET CAMARO IROC-Z 350cid TPi + TH700 1986
http://students.oamk.fi/~t3pija00/camaro/camaro.htm
GMC JIMMY SIERRA CLASSIC 4X4 350cid + TH700 1984
http://students.oamk.fi/~t3pija00/gmc/gmc.htm