Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.07.2005, 07:55
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Joo tarkoitin siis juurikin murroksen sisään menevää rasvaa. Minkäslaista tahnaa sinne olette tunkeneet jos kerran käsin saa paineltua? Itse olen vaan painanu jotain suhteellisen lötköä vettä kestävää perus vaseliinia. Olisiko tuo riittävää kun murroksen päälle valelee vaseliinia ja koittaa painella sitä sinne sisään? Navan päällä oleva korkki on kai lähinnä sellaiseen rasvaamiseen ettei takapuolen kumitiiviste hiero kuivana metalli pintaa vasten ja ehkä että ohjauslaakerit saisi rasvaa? Siitä korkista kun painaa sisään niin rasvahan ei edes mene suoraan samaan tilaan missä murros on. Tietty kun painaa ihan täyteen rasvaa niin lopulta menee murroksellekkin. Itse olen ainakin kerran painanut niin paljon rasvaa sisään että alkoi tulla ulos tiivisteistä. Toiset taas ei laita ollenkaan rasvaa muualle kuin murroksen sisään. Varmistelevat sillä sen ettei tarvitse kaivaa murroksen palasia vaseliinista jos hajoaa jollain safarilla tms. Suurin ongelma varmaan on että teki mitä vaan niin aina napaan pääsee vettä tai peräöljyä sen verran että vaseliinit huuhtoutuu ajan kanssa pois.

Tässä jutskaa hdj80 samasta aiheesta
http://www.safari4x4.com.au/80scool/...ck/repack.html

www.G-69.tk - www.pahama.com
Vastaa lainaten