Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.07.2005, 06:55
BeGe BeGe ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 776
Perusasetus

[quote]
Kuinkahan suzukiin sais hyvän ja mielellään laillisen ohjauksen, vieläpä niin että se olisi suojassa kiviltä ja kannoilta ja kävisi jonkun tehostajan kanssa? (jonkun, minkä?)

http://www.suzuki-4wd.nl/spoa/overhead/
Olisi suojassa (jos raidentangonkin siirtää ylös), ei katukäyttöön?
http://www.acmeadapters.com/store_hilink.php

Ensisijaisesti pitäisi siis saada suojaisa, tehostettu ohjaus. Ensi vuonna samaa autoa pitäisi vielä katsastaakin.

Miten muut on toteuttanu?

Itse painiskelen juuri saman ongelman kanssa. Ei taida z-mutkalle väännetty ohjausvarsi mennnä leimasta läpi? Olen kanssa miettinyt seuraavanlaista toteutusta mutta ainakin mulla tossa tulee se ongelmaksi että kallistuksen vakaaja tulee tohon eteen. Joten toi olkatapin päällä oleva varsi saisi olla melkein vanteen yläreunassa kiinni että mahtuis.


Hapella pääsee... ja työntämällä loput

Edited by - BeGe on 18/07/2005 07:56:01

Edited by - BeGe on 18/07/2005 07:56:54

Edited by - BeGe on 18/07/2005 07:59:05
Vastaa lainaten