No aukesihan se. Meni vielä jonnin aikaa etsiessä että minkä putken ympärillä, ei kun sisäpinnalla se viimänen lukkorengas on. Kiitokset vinkkejä forumilla ja puhelimitsekin antaneille.
Eli tuosta noiden välistähän se löytyy - ja oli tosiaan hyvin piilossa...
Tämä lähti ihan vetämällä...
Seuraavana vuorossa...
Vähän taltalla apuja notta lähti pyörimään auki ja "mutteri" irtosi nätisti...
Ja sitten lukkoprikka hässäkkä...
Ja toinen "mutteri"...
Ulompi laakeri...
Jarrulevy hässäkkä...
Ja suojakilpi hilppeineen...
Ja lopuksi pari mutteria auki (Bilhelvetin räikkä ja rystysten nahka antautui aukastessa - ilmeisesti oli sitten tiukassa) ja tuo putki juttu lähti pienen suostuttelun jälkeen ihan nätisti irti...
Ja viimäsenä vetari lähtikin jo melkein itsestään, senkus veti ulos... (ei tullu otettua kuvaa)
Jaa veikkaisin että kasaaminen tapahtuu jokseenkin tarkasti käänteisessä järjestyksessä. Sisemmän laakerin irrotuksen kanssa joka on tuon suojalevy hässäkän sisällä pitää vielä vaivata päätä, mutta eiköhän se sieltä irtoa.