Homma on vähän edennyt, lattiat, ovet, lokasuojat, pyöräkotelot yms. reijät paikattu. Kaikkiaan peltiä meni n. 1,5 neliöä kun kerralla silpasin isommasti paikkoja auki. Helmoja leikottu aika railakkaasti varsinkin takaa. Vieläkin löytyy peltihommia, mutta saa jäädä myöhemmäksi. Parlokkihässäkät sai jäädä, keulan kevennys on edessä sitten joskus. Puskuri kysymys on vielä auki, mutta eiköhän tässä jotain keksitä. Väri vielä ruskea, mutta vaihtuu valkoseen, on meinaa melkonen sauna näin kesähelteillä. Kuvassa alla vielä sirkkelinterät

36" sliksit tulossa alle.
1. kysymys vinssin asennuksesta. Autosta löytyy ulosotto jakolaatikosta, lähtö taaksepäin - tosin Ramseyn 2 suuntainenkin ulos-otto löytyy varastosta, mutta paljon lämmittää kun jakiksen edessä on heti valmetin kone + muuta kivaa.
Eli kuinka tuohon sommittelisi parhaiten vinssin kiinni, miten esimerkiksi Tojon mekaanisen saa istumaan tuon dana 20:n ulosottoon? Vinkit mielellään rautalanka tyyliin suomen kielellä, en ole mikään ruudinkeksijä... Vaijeri on tavoitteena saada vetämään eteenpäin tai anttir:n
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=5892 mukaisesti sekä eteen että taakse. Juu ja haetaan ihan ekonomy ratkaisua, ei budjetti riitä mihinkään hienompiin virityksiin.
Yksi vaihtoehto olisi laittaa sähkökela keulille.
Tilaa saattaisi löytyä koneen ja puskurin välistä riittävästi, mutta ei oikein pudjetti anna periksi sähkökelan hankintaan.
2. toinen kysymys koskee akkua. Mihin sijoittaisitte ja kuinka suojaisitte kun olisi tulossa sisälle hyttään? Peräkonttia kun ei ole ja keulaan en laita enää mitään ylimääräistä painoa.
3. Ja kolmantena, minkälaisia sydeemeitä olette rakentaneet 2:lle akulle. Discoveryn "4x4 is born" sarjassa kehuttiin jotain lataus värkkiä joka pitää startti, yms auton 1. akun akun aina hengissä ja huolehtii valo yms. vehkeiden 2. akun latauksesta kun 1:n on täynnä. Tuolle on varmasti joku hieno nimikin en vain muista sitä. Mitä mallia & merkkiä kannattaa käyttää ja paljonko kannattaa maksaa & mistä ostaa?
4. ja viimeisenä miten snorkkelin kanssa.
Mistä läpi ja mikä malli tuohon istuisi helpoiten?
En ole keksinyt muuta konstia kuin suoraviivainen lähestyminen läpi konepellistä ja kuskin puolen ikkunankarmia ylös, mutta muodostuuko putkien liitokset + putkien kesto yms. ongelmaksi kun peltiä pitää joskus aukoakin? Onko joku Wagoneerin / Cherokee omistaja keksinyt jonkin muun tavan ratkaista ilmaongelman?