mä olen huomannut että jos tulee vastaan joku hiukka epämielyttävä homma niin siinä inspikset katoaa muutamaks päiväks,olen huomannut sen että kun ei vuntsi liikaa ko hommaa vaan menee sinne pajalle ja vähän siivoilee ja katselee mikä alkais kiinnostaa eniten.
mikään ei ole ärsyttävämpää kun vääntää jotakin hommaa väkisin tulee helposti typeriä virheitä,työn jälki kärsii tai satuttaa itsensä.
välillä tuntuu että olis tavallaan kiva pajotella jossakin kimppatallissa että olis niitä juttukavereita,mutta ne kimpatallin kiroukset kun tietää niin eipä enää tee hirveesti sitä aikaa toisaalta mieli.
yksi kirous on myös se että ei ole just siihen hommaan tarvittavia osia jota haluis juuri tehdä,ton olen yrittänyt poistaa haalimalla osia aina vastaan tullessa vaikka en kyseistä osaa tarviskaan esim puoleen vuoteen.
ja sit vielä kun yrittää rakentaa autosta semmosen että varaosa on helposti saannillaan tai jopa niitä löytyy jopa muutamia itseltä varastosta.
olen yleensä tosiaankin haalinut sitä osaa mitä saatan tarvia niin mahdollisimman monta kappaletta tai tehdä itsevalmistettavissa osissa tavallaan hiukan sarjatuotantona useamman kappaleen niitä kerralla siihen viimeistelyt vailla pisteeseen asti.
esim tänäänkin ei taas huvittanut vetää hitsaus kuteita niskaan siispä vaikka jos tekis jotain vähemmän tärkeetä ai mitä no jos vaikka maalais sakkeleita heh.