Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.07.2005, 21:29
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Mulla on sama eessä joskus 20.7. jälkeen... ei bensakorkin ja pakarin pään väliin nyt niin kovin montaa osaa mahdu, jos kone kerta välillä käy hyvin, eli vika ei oikein voi olla itse moottorissa (kampiakseli/männät/venttiiit/sylinterit/jne.) eli se löytyy "helposta" kolmikosta bensa/ilma/kipinä.

Jos vian saa esiin helposti niin pitäis kait sen löytyä helposti? Toki helpottaa jos voi verrata ehyeen ja vaihtaa osia päikseen (matolaatikko/ecu jne.).

Mulla on oman auton vikaan epäiltyjen listan kärkipäässä bensapumppu ja -filtteri(helppo eliminoida paineet mittaamalla, 0-6bar mittari maksoi kympin, suodatin menee vaihtoon muutenkin, tankissa voi myös olla vettä ja/tai moskaa) ja lämpöanturi (uus on varaosana, lienee helppo myös mitata toimivaksi tai ehyeksi). Jos noi ei auta, niin tulpat, pyörijä, jakajan kansi, puola ja sytytysjohtimet vaihtuu seuraavaksi, ja puolalle tulevat sähköt vois tarkistella. Seuraavaksi vois tarvittaessa sitten vaikka kiroilla hieman, ja keksiä paremman suunnitelman.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten