Tommonen HQ mullakin on tosin vähän eri malli. Mulla jännite valitaa kyljestä liukukytkimellä. Toi lieron on kyllä varmaan parempi ratkaisu offailuun, ei tuu vahingossa 24v koneeseen kun joku hierasee palikkaa. Toisaalta kenellä on noi jännitteenvaihtopalikat tallella kun pitäis käyttää toista konetta? Toinen heikkous noissa on tuo vaihdettava pää. Siinä kun ei oo mitään lukitusta ja jännitteen napaisuus on kätevästi vaihdettavissa päätä kääntämällä, kumminkohan päin se menee pimeässä metsässä kun se on kerran irronnut? Vielä tuosta päästä, sen nastat on aika ohuet ja taipuvat mutkalle jos tulee vääntöä. Ehkä kannattaa ostaa omaan koneeseen sopiva irtopää ja vähän kolvailla(pitäs tehä itekkin). Vielä vähän, insinöörillä on ollut virtalähde pöydällä kun on tota tehnyt. Se varsinainen alennin jää useimmissa autoissa roikkumaan tupakansytkän varaa, ei kovin kiva.
Muuten on vehje pelannut hienosti
--Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki.--
|