No, en nyt tarkoittanut ihan kirjaimellisesti, että sullakin olis piuhat irti...... ihan vaan, et esim toisiopuolen vika voi näkyä varsin oudolla tavalla eikä järkeily aina tuota tulosta.
Mä kyl koittaisin vielä uudella/toisella puolalla, johdoilla, pyörijällä ja kannella - siis yksi kerrallaan. Voit tietty koittaa vaihtaa sitä sytkälaatikkoakin.
Tai sitten viet sen sellaseen nyrkkipajaan missä pääset näkemään sytytyskäppyrät skoopin putkella.
Jos ei vieläkään tokene ni vaihda ECU toimivaksi tiedettyyn.
Tee asiat huolella ja systemaattisesti äläkä hermostu
Tapsa
- Tässä yhteydessä esitettyjen perustelujen tehtävänä ei ole esittää faktoja vaan edistää asiaa. Ongelma ei synny siitä, että joku esittää valheellisia perusteluja, vaan siitä, että jonkin toisen ryhmän edustajat ovat liian tyhmiä ja uskovat ne -