No mikäs nyt on kelkan kääntäny ku tuolla mun topikeissa nää oli niin heikkoja yms. tossa pikkasen lainaten sun omia tekstejä.. En minäkään halua sotkea kenekään juttuja mutta pikkasen vaan ihmettelen...

ja hymiö perään ettei kukaan luule että mä oon tosissani..
Lainaus:
quote:
"FarmJackiltähän tuo vähän näyttäis, ainoo että uupuu ylälenkki ja kumituppi mut muuten ihan saman näkönen laitos hopeisine valurauta(paska) palikkoineen."
"Joo Motoral tuo tai ennemminkin toi maahan noita FarmJack tunkkeja mutta vain 48", me niitä otettiin kolme kappaletta testiin ja vielä yksi jopa toimii, kaksi ekaa kesti yhden nostokerran ja kummastakin petti se palikka joka siellä niitä lukkotappeja ohjailee kun laskee kuorman alas (olipahan taas tosiselkeesti sanottu)eli siis tuosta allaolevasta kuvasta osa nro.18
Onhan noi käyttöominaisuuksiltaankin vähän semmosia "halppistunkkeja", mitä ne muuten on hintaansakin nähden, eli osat vähän löysiä ja väljiä tai sit toisaalta aivan liian tiukkoja mutta kyllähän tollakin pärjää. Nyt pitäis verrata tuota heikkoa lenkkiä tuohon Hi-Lift:n vastaavaan ja jos osat käy päinsä niin sit tilata niitä Hi-Liftiläisiä palikoita, näyttäis maksavan 11$ kpl plus tietty kuljetuskulut."
VAZ-2121 ВАЗ НИВА
|
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.