Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.06.2005, 20:40
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Viestit: 789
Blog Entries: 1
Perusasetus

Joo sinne letkun sissään menoon ei juurikaan pääse ilman että ottaa tankin irti ja pois paikoiltaan, mulla oli samat oireet tossa vanhassa hj kulkijassa ja tankkiin menevä rautaputki oli poikkiviassa ja veti ilmoja,
tankkiin menevä rautainen letku on laipalla kiinni samanlailla kuin mittarin antura mekanismikin, lisäksi tankissa on pikkainen noin puolenlitran astia mihin imuletku menee, se on saatava juuri samaan reikään jotta se vielä pelaa. ole siinä tarkkana koska välissä on laipio ja siinä vain yksi oikea reikä ´joka vie imuputken siihen pikku kippoon mihin jää poltoa jos tankki kallellaan ja vähä polttoa, mulla oli tossa yhdessä sellainen ratkaisu tuon asian korjaamisen helpottamiseksi tehty että sille kohtaa missä on tuo polttoaineen imuletkun sisäänmeno kohtaan oli tehty yksi ylimääräinen luukku peräkontin lattiaan, elikkä se on helpoin ratkaisu, mutta kannattaa ottaa huomioon myös se että hj- tankit tahtoo ruostua puhki juuri tankin päältä ja laidoissa olevilta "hylly" kohdilta joten ne jää tarkastamatta ja laittamatta jos tekee sen luukun. kaverilla oli tankki kuin avoin astia siitä puuttu 20cm kokoinen pala päältä ja tankkikin oli täynnä hiekkaa ja moskaa.

pakko mahtua ku on vihitty
Vastaa lainaten