Lainaus:
quote:
Se alipainesäätimen letkun irroitus jos ei vaikuta, esim. kuten Ville tuumas johtunee siitä, että 2/3 niistä on rikki, eli hengittävätten vaan läpi.
|
Mulla säätää, ja pitää alipaineen kun letkusta imee. Vaikuttaa myös käyntiin.
Lainaus:
quote:
Elä Timppa ota imusarjaa ja tiivistettä pois, silloin saat vaan näkymän nokka-akseliin jossa on nenät kulunu pyöreiks. Eli jos irroitat imusarjan kasvaa homma aika lailla.
|
Heh! Niinpä. Tosin tähän on kuittien mukaan nokka vaihdettu satatonnia sitten. Tosin itse tekisi mieli vaihtaa vähän vääntävämpi nokka sen tilalle. Pitää ensin saada auto täysin kuntoon muilta osin. Todennäköisesti vääntö lisääntyy ilmankin, kun säädöt (ECUn) vaan saa kohdilleen.
Lainaus:
quote:Ne pikku vastukset ovat varmaan sen varsinaisen lämpöanturin johdoissa? Tehtaan ohjeen mukaan niitä juotettiin joihinkin autoihin, koska kävivät liian rikkaalla ja ilmamäärämittarin säätö ei ilmeisesti riittänyt. En muista tarkkaan, olin silloin 10v. Ne on juotettu maahantuojalla uutena.
|
Outoa. Nämä ovat eivät ole lämpöanturin johdossa, vaan thermotime switchin (mikäpä lie Suomeksi, tekniikka on mulla opettelussa pikkuhiljaa) johdossa - vai onko joku kytkenyt johdotkin ristiin - ei kai? Ja outo juttu oli tuo tiivisteen kääntäminen. Se pikku kammio kaasuläpän alla oli aivan tukossa. Vesi ei takuulla mennyt läpi. Kannelle menevä(?)letku oli kuivuneesta möhnästä aivan tukossa.
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!"