Näytä yksittäinen viesti
  #52  
Vanha 27.06.2005, 11:13
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Paavo, ainut huolto, mitä jakaja säännöllisesti vaatii on keskipakoissäätimen toiminnan ylläpitäminen.
Eli pyörijän pitää liikkua pienen matkaa jousia vastaan. Asialle ei paljon muuta tarvitse tehdä(jos ei ole jo jumissa), kuin ottaa välillä pyörijä pois ja ruutata öljyä sinne akselin sisään.
Se alipainesäätimen letkun irroitus jos ei vaikuta, esim. kuten Ville tuumas johtunee siitä, että 2/3 niistä on rikki, eli hengittävätten vaan läpi. Uus maksaa n. 100e Allmakes-tuotteena, en tiedä mittä halvimmillaan.
Elä Timppa ota imusarjaa ja tiivistettä pois, silloin saat vaan näkymän nokka-akseliin jossa on nenät kulunu pyöreiks. Eli jos irroitat imusarjan kasvaa homma aika lailla.
Ne pikku vastukset ovat varmaan sen varsinaisen lämpöanturin johdoissa? Tehtaan ohjeen mukaan niitä juotettiin joihinkin autoihin, koska kävivät liian rikkaalla ja ilmamäärämittarin säätö ei ilmeisesti riittänyt. En muista tarkkaan, olin silloin 10v.
Ne on juotettu maahantuojalla uutena.
Jos niitä ecuja vaihdatte ja osia muutenkin keskenään, niin ottakaa nyt välillä sitten pakokaasumittaus et on joku käsitys missä mennään..

Antti L
RR-73

Vastaa lainaten