Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 26.06.2005, 16:19
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Vaihtoon menee syyläri, jarrutehostin (hydroboost), pakoputket. Johdotusta ei tarvi paljoa muokata, muistaakseni virranjakajalle menevä paksu piuha pitää jatkaa et yltää jakajapumpulle, siitä taisin haaroittaa piuhan mikä menee anturin kautta kylmäkäynti ennakolle ja nopean kylmäkäynnin solkulle. Akkuja tarvii kaks pientä, tai yhden ison ja paksut kaapelit. Tankissa paluulinja pitää jatkaa imun viereen kumiletkulla.

Kori noista ruostuu helmoista, ovista, takaluukun yläreuna, takalattia, etupenkkien takaa nurkista, lokarin kaaret, tuulilasin aukon alareunat.
Runko kannattaa tarkistaa ohjausvaihteen kiinnityksestä ja takaiskareiden yläpäistä.

Tuolta löytyy kanssa jotain: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=5961

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten