Oikeen kauhiasti kiitosta tähänastisista kannustavista ja rakentavista kommenteista !
Heittäkää toki muutkin rohkeasti ehtotuksia soppaan.
-Näyttäisi että näillä rahkeilla moto/proto häksätin
luokka ainakin jäisi pois, eli alustavasti on ajateltu safaria vakioille sekä rakennetuille "safariautoille".
Parempi kun ei neuvottelujen tässä vaiheessa vielä kovin trossaa tällä safarilla, voi vielä joku
löytää liitosemmosen papanoita alueelta
-Mutta jos ja kun tätä järkätään, lienee siis syytä rajoittaa väki näillä näkymin kahteen max
15:sta auton ryhmaän. Majoituspaikaksi kaavailemamme tupa/mökit/sauna/järvi/lampi...
-kompleksi sijaitsisi aivan itse ajoalueen toisessa päässä, ja tyystin eri tahon hallinnassa.
Tämän majoitusalueen käyttö luonnollisesti
helpottaisi järjestelyjä sekä toisi osaltaan
viihtyisyyttä/mukavuutta safariin. Toisaalta
alue saadaan käyttöön vkl-vuokra periaatteella joten se on sisällytettävä safarihintaan..
Mutta eiköhän siinä pysytä kohtuudessa.
Saman kompleksin yhteydessä olisi kenties käytössä
edellä peräänkuulutettu huolto/korjauspaikkakin
mahdollisten kalustovaurioiden varalta sekä
auton pesuun. nuo ovat kaikki neuvoteltavissa.
Eli tuon majoitus-alueen puolesta puitteet täyttäisivät monenlaisen häppenigin tarpeet,
nyt on enää kysymysmerkkinä millaisin ehdoin itse ajoalue saadaan käyttöön.
Yhdistelemällä vanhoja moto/traktori uria läpi
vaihtelevien maastojen saisi pitkänkin reitin,
voisi käydä kenties niinkin ettei kaikkea ehtisi 15:sta auton letkalla ajaakaan yhdessä päivässä..
Riippuu paljolti miten vähäluminen kesä tulee

Mutta maastoa tarvii nyt vielä syynätä tarkkaa ja tutustua paikanpäällä mikä olisi ajallisesti sopiva reitti, ja mahd. lisä/varareittejä molempiin ryhmiin.
Palaamme kun jotain konkreettista saatu aikaan
kiitos!
*press play on the tape*