Viestiketju: Itäkeskuksen Hi-lux
Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 23.06.2005, 14:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Veikkaisin seuraavaa: maksikorotushan on se 150mm...eli esim. korinkorotusta 50mm eli 2", renkailla 25mm eli tuuma (maksimi renkaan suurennos 51mm, josta puolet siis nostaa korkeutta) ja jousituksen korotussarja 75mm eli 3". Ei ny välttämättä pirun kallista, korin korotus ehkä satkun pari itse tekemällä, renkaat mitä nyt haluaa maksaa ja jousituksen korotus 3" iskareineen ja uusine jousineen esim. Nissanin keulaan maksaa jenkkilässä Calminilla jotain 1200 dollaria (pakettiin ei kuulu mitään uusia palkkeja tai muita systeemejä, mutta kylläkin mm. uudet pitempiliikkeiset tukivarret). Tosin sitten olisi hyvä päivittää ohjauksenkin osia noin 500 dollarin edestä :-/. Suomessa ehkä köyhtyis tuosta kokonaisuudesta jotain 2000-2500euron välimaastoon Cros4Wd:n kautta. Nissaninssa tuo 3" jousituksen korotus alkaa olla maksimi, jos ei aio laskea etuperää tai ostaa jotain customi niveliä. Jonkun valmistajan (Spencer low racing?) 3" korotuspaketissa olkin jo tuo laskusarja mukana. Tojotan uuden Hiluxin korottamisesta nuo "maksimit" oli juttua Tuulilasissa joku numero takaperin (4/2004)?. Siinä yhteydessä oli laitettu "Ironman korotussarjan (kori/alusta) hinnaksi 3980 euroa (?) Tosin ilmeisesti sisältää asennustyön kans? Offivarusteen pojat oli sen tehnyt...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten