Niin ne tavalliset vaihtoehdot ovat mekaaninen- tai sähkövinssi. Mekaaninen vaatii itse kelan lisäksi kardaanin jolla LJ:n häkäpöntön waltavat woimavarat siirtyvät vinssiin. Sitten vielä vinssipeti eli kasa rautaa, jolla vinssi kiinnitetään auton runkoon ja tietysti vaijeria + koukku. Tojotan oma mekaaninen on yleinen ja niitä on aika usein myynnissäkin. Joskus saattaa löytää muitakin merkkejä mutten tiedä, onko Dojon voittanutta... Hinnat taitaa pyöriä 200-350 yhteisrahan kieppeillä, ja hankkiessa kannattaa kysyä, onko kardaani mukana; voi olla hankalakin löytää (tosin varmaan onnistuisi jostain traktorin tarvikeakselistakin???)
Sähkövinssi toimii, yllätys yllätys, sähköllä eli vaatii kai lähinnä sen vinssipetin ja johdotukset + rulla- tai liukukidan jonka läpi vaijeri/naru mukavasti juoksee (Toyotan vehkeessä se on yleensä kiinteä?). Näitä voipi katsastaa esim. Offivarusteen sivuilta.
Mie tein melkein kaiken ite, mutta saa sitä sitten "kehittääkin"!
Ja asiasta jotain tietävät voivat sitten seuraavaksi kertoa miten se homma oikeasti menee...