Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 22.06.2005, 09:44
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ilmamäärämittarin irrotus kyllä vaikuttaa, kone kyllä käy mutta todella huonosti. Tyhjäkäynti vaihtelee n. 500-1000 rpm välillä. ECUa en vielä saanut, täytyy huomenna kysellä. Vähän kyllä tuo Megasquirt alkaa muakin kiinnostamaan... olisi varmaan halvempi kuin uusi ECU?
On joo. Niine kilkkeineen, jota tarvitsisi lisätä nykyiseen kokoonpanoon (vakio), kustannuksia tulisi n. 250€, ilman sytkän ohjausta. Ja samalla pääsisi eroon tuosta ilmamäärämittarista. Tosin kustannuksia tulisi sitten lisää jos sytytystäkin haluaisi ohjata Megaruutalla. Mutta näistä tuolla toisessa threadissä.

Siis eikö tosiaankaan ole täällä ketään toimivan flapperiEFIn omistajaa Pohjois-Karjalasta tai Pohjois-Savosta? Huhuuuu! Pitäisi tosiaankin saada testattua nuo Lucasin loistosuoritukset. Epäilen tosin, että vika paikantuu tuohon keskipakosäätöön. Pitänee yrittää mittailla sitä. Naapurilta löytyykin tuo strobo - en tiedä onko se säädettävä...

TapsaDumboineen: keskipakoennakko ja vakuumiennakko? Ilmeisesti keskipakoennakko mitataan, kun vakuumiletku on irti vai kuinka? Mutta kuinka keskipako kytketään veks - ei kai mitenkään? Vai tarkoititko molempia yhdessä, josta voi sitten laskea varsinaisen vakuumin kun pelkkä keskipako ja molemmat yhdessä tiedetään?

Tuota sytytystulppakikkaa en voi tehdä - ei löydy tommoisen kierteen tekemiseksi välineitä! Naapuri on kyllä metalli-inssi ja töissä sellaisessa firmassa jossa se onnistuisi.

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!"
Vastaa lainaten