Paljon on kaikkee operaatioita tehty mut onnex kaikkee ei ees muista.
Pari kuiteskin jokka on jääny mieleen, nuorempana mulla tuli pirun herkästi verta nenästä, ei tarvinnu ku nousta sängystä turhan vauhdilla ni johan rupes tippuun eikä sit meinannu lakata olleskaan. Toisen sieraimen suonia polteltiin umpeen oikein spesialistilla ja se meni aika kivasti vaikkei mukavalta tuntunukkaan mut sit toinen sierain polteltiin sairaalassa ja joku saatanan tumpelo harjottelija oli asialla ku tökkii sitä kuumaa karstaa mun nenään, se pitää olla tietyn lämpöstä että homa toimii mut tää vaan kuumensi tavaran ja tunki nenään. No poishan se sieltä valu ja palo ylähuuleen kiinni ja se oli siinä sit meinaan piiiiiitkään.
Toinen juttu oli täs jokunen vuosi sitten ku tuli mätäpaise tonne alaselkään eli rännin suulle ja se oli sitten kipee ku kauhee paine nahan alla, ei pystyny istuun yhtään. No menin sit lääkäriin ja se koitti määrätä totuttuun tapaan antibiootteja, sanoin kiitos ei ja odotin että sen vuoro loppuu ja menin toiselle lääkärille, se sentä anto vähän helpotusta, tunki neulan sinne paiseseen ja roiskas pahimmat paineet paidalleen ja sit imas vielä 10mm sitä mätää pois ja sano että ei muuta ku antibioottikuuria. Minähän en turhaan noita nappeja popsi ja odottelin yövuoron päivystävää joka sit suostu leikkaan ja tyhjentään sen, koitti painaa puudutusainetta sinne mut mun selkä vaan kastu, siellä oli sen verran kova paine että lensi ne puudutusaineet ulos. Eikä mitä ku se nainen rupes sitä sit vaan viiltään auki, ilman puudutusta ja muutenkin paikka hellänä, siinä meinas iso mies ruveta huutaan ja sit vielä kun oli puristellu mädät pois ni venyttää nahkaa ja kaapii ne loput moskat pois sieltä kotelosta, ei tunnu kivalta ku nahan alle tunketaan jotain muovilusikkaa.
VAZ-2121 ВАЗ НИВА
http://sorono.tk