Tuli tänään tuunailtua lisää kun Toveriniva luovutti pari osaa. Nyt on suora ja hienon näköinen etupuskuri (mutta kuinka kauan?). Keulaan viritin hienon orkkis etupanssarin. Perä lopetti öljyn vuotamisen kun poistin sen vanhan huohittimen sieltä ja korvasin sen pitkällä muoviletkulla ja bensansuodattimella. Nyt ei pitäisi mennä moskaa sinne. Pitää vielä jossain vaiheessa virittää sinne jatko putkea tuolle perän huohotuksella. Nyt se on pohjaa vasten. Hieman korkeammalla kuin normaalisti, mutta silti liian matalalla.
Hieman hämärä tuo takajarrujen säätö juttu. Millä ihmeellä ne on suunniteltu säädettäväksi? Ei niitä kait sisäpuolelta aleta sääteleen? Noh. Tuon hoidin niin että kiristin käsijarruvaijeria. Vaikutti kummallekin puolelle, joten nyt jarrut toimii ok ja käsijarrukin toimii kunnolla.
Sitten säätelin kytkintä hieman. Tuossa kun moottorin on pari kertaa jo irronnut niin kait se kytkin on jotenkin löystymään päässyt. Vähän kiristelin sitä lisää niin alkoi sekin toimi hyvin. Ennen se toimi kun sai poljettua polkimen aivan pohjaan ja silloinkin joskus veto oli päällä. Nyt se alkaa toimia puolen välin paikkeilla.
Nyt jäljellä on enää helman pientä hitsausta ja pakoputken tiivistämistä niin ettei se enää vuoda. Vois vielä käydä kaasuttimen säätämässä niin sais senkin kohdalleen. Samalla kun saa päästötodistuksen katsastukseen ja se säätö maksaa yhtä paljon kuin se katsastusaseman päästömittaus.
-- Niva jatkaa siitä mihin normaali auto jää --
Nerd-O
|