Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 19.06.2005, 12:36
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin vielä tuosta ilmamittarittarista.. tossa mittailin vielä kerran ja noista 6-9 pinneistä tulee 4.82V (eikä 4.28 kuten tuossa aiemmin muistin väärin). Tämä virtahan tulee ECU:lta? Kokeilin siitä pistokeesta myös irroitettuna. Voisko sieltä ECU:sta olla palanu joku vastus jonka pitäis syöttää juuri noihin pinneihin sitä 1.45 -1.65 V jännitettä?
Juu ei tiedä tämä kaveri tuosta kyllä hevon helvettiä. Öljynpaineet ovat OK, syynä oli viallinen anturi.

Tyhjäkäyntikin on OK.

Nyt ongelmana on, että auto ei kuormitettaessa anna nostaa kierroksia yli 2500n? Paikallaan kiertää hyvin, mutta ajaessa alkaa tökkimään. Toisinaan ongelma poistuu ja auto toimii kuin unelma, mutta seuraavasta risteyksestä lähtiessä meno loppuu. Sähkövikahan tässä mieleen tulee. Pitäisi olla toinen peli lähettyvillä, josta voisi kokeilla ECUa ja ilmamäärämittaria.

Toinen mahdollisuus on tuo sytytys. Kuinka kova alipaine plenumin pään nipasta pitäisi tulla? Käyntiääni muuttuu, kun letkusta imee lujaa - eli säätölevy toimii. Plenumin tökössä tuntuu todella onneton alipaine, ja epäilen jaksaako mokoma kääntää sytkää. Ilmavuotoko? En löydä MISTÄÄN!

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!"
Vastaa lainaten