Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.06.2005, 08:42
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Jos olet OMEt laittanut/laittamassa, niin varmasti saat olla tyytyväinen. Moni moittii OMEja jäyksiksi, mutta niissä puheissa ei kokemukseni mukaan ole pienintäkään perää... Tai sitten ne "asiantuntijat" ajelevat varsin letkeillä pumpuilla. Mulla OMEt toimivat aivan kuten niiden pitääkin, eli ovat pehmeät ja periksi antavat maastossa ja hitaissa liikkeissä, mutta tien epätasaisuuksissa toimivat kuten iskarin kuuluukin toimia, eli ovat sopivan jämerät. Aivan loistava esimerkki on toi Hilu-X, jossa kans OMEn alusta. Perä keveni rakentelun lomassa niin että hirvittää, ja silti iskarit ja muu jousitus tuntuu toimivan. Eli mielestäni melkoisen uskomattomat ovat. HoJossa kestäneet jo reilun vuoden vittuilematta ja luulen, että vuodenkin päästä olen vielä yhtä tyytyväinen. Yhtä kaikki, kallit ehkä(?), mutta mielestäni reilusti hintansa arvoiset.

Voidaan ttapio käydä vaikka joskus koeajolla tuolla HoJolla, jahka satutaan samoille kunnaille. Sittenpähän tiedät omakohtaisesti, että en ainakaan pahemmin liioittele.

Kiitos ja Anteeksi

Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com
Vastaa lainaten